.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين بيانيه جبهه اصلاحات استان گلستان

طي هفته گذشته جبهه تازه تاسيس اصلاحات استان گلستان اولين بيانيه خود را صادر كرد.
به گزارش خبرنگارروزنامه گلشن مهر،در اين بيانيه آمده است: جبهه اصلاحات استان گلستان كه در گذشته تحت عنوان جبهه دوم خرداد با حضور تقريباً كليه احزاب پيرو تفكر حضرت امام راحل و جريانات و سازمان ها فعاليت مي نمود موجوديت خود را با نام جبهه اصلاحات استان گلستان اعلام مي نمايد و اميد دارد بتواند در عرصه سياسي استان و كشور موثر واقع گرديده و نقطه نظرات خود را در خصوص مسايل مهم كشوري و منطقه اي به استحضار مردم شريف برسانند.
اين بيانيه كه با محوريت انتخابات خبرگان رهبري است تصريح كرده: از آن جايي كه مجلس خبرگان رهبري براساس اصل 107 قانون اساسي، وظيفه تعيين و عزل و نظارت بر عملكرد رهبري را برعهده دارد و در واقع به نمايندگي از طرف مردم بر رهبري و ساير نهادها و دستگلاه هاي تحت امر ايشان نظارت و كنترل دارد از مهمترين و عالي ترين نهادهاي قانون اسسي است كه با توجه به گستردگي وظايف رهبري در قانون اساسي به طور مستقيم و غيرمستقيم كليه اركان نظام جمهوري اسلامي زير نظر ايشان مي باشد.
جبهه اصلاحات استان گلستان يادآور شده است: حفظ جمهوريت و اسلاميت نظام در گرو حضور مصصم، جدي و يكپارچه روحانيت اصلاح طلب مي باشد و معتقديم حضور شخصيت هاي ارزشمند و با تجربه نظام وياران حضرت امام مانند هاشمي، كروبي، خاتمي، نورمفيدي و... در اين مجلس ضروري و موثر مي باشد.
اين جبهه در پايان نوشته است: اميدواريم با هوشياري و حساسيت، تمامي دلسوختگان نظام مقدس جمهوري اسلامي، گروه ها و سازمان هاي معتقد به نظام و انقلاب شاهد برگزاري و روند سالم و عادلانه انتخابات خبرگان رهبري باشيم.
حزب كارگزاران سازندگي، اتحاديه انجمن هاي اسلامي گلستان، حزب اعتماد ملي، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، جبهه مشاركت ايران اسلامي منطقه گلستان، كانون نوانديشان گلستان، كانون حزب ا... ، حزب مردم سالاري، كانون زنان پيشرو و مجمع نيروهاي خط امام عضو جبهه اصلاحات استان گلستان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.264 seconds.